halv fem

Klockan är nu halv fem och jag har varit vaken i tolv timmar redan.
Vaknade nömligen halv fem imorse och kunde inte somna om pga ont i magen. Låg där ohc försökte somna men icke, låg även och oroade mig för att bli magsjuk...men frukosten slank ner och magontet försvann innan jag kom till jobbet.

Jag är då ganska trött vilket gör det svårt att utvärdera de nya linserna...imorgon blir det en ny linsdag (och jag hoppas det går lättare att sätta in dem imorgon, de här nya var mycket svårare än de andra jag hade).

Nu ska jag fixa till chokladbollar, popcorn och pastasallad. Jag tjuvstartar helgen med denna torsdag


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

själv beställde jag pizza online ikväll ;)

de får man när man rest en massa.. hihi.



Jga har haft de helt galet bra! :D verkligen.

lugnt, skönt och mysigt.

Postat av: ..:Sarah:..

jag har fått lite mat av mamma, och har både film och serier på datan. så kvällen blir nog okej.. men usch va jag hatar att va sjuk, de gör ont överallt. buuhuu..



KRAM

2011-03-18 @ 18:11:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Flizzis

Hur mår du? :)

2011-03-18 @ 19:17:30
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback