Det är sol och J är hemma

Det är sol och J kom sent igår kväll äntlign hem från Tyskland!
Tyvärr hade han sitt arbetspass på brädgården idag, men nu borde han vara på väg hem i solskenet.
jag hoppas han blir glad när han ser att jag tagit bort allt bråte och alla kläder som ska tvättas.
Han får dock dammsuga för jag har haft nog av tråkigheter när jag har suttit och räknat på mitt schema. nu är dte klart iallafall, sex veckor bakåt och sex veckor framåt. Mina veckorapporter är nu också med ett stort ÄNTLIGEN klara, då jag inte vetat om jag fått skriva upp dem som pengar eller ledighet.

Senare idag blir det våfflor, med sylt, glass och grädde med mamma på besök.
Ikväll popcorn med dipp och varsin chokladkaka och sitta tätt tätt framför tv:n

Strax blir det kanske en tur till svärföräldrarna för att lämna ett par gardiner och leta reda på lite kvistar som kan få följa med hem och bli vårpynt till balkongen.



Kanske kan köpa hem en bukett tulpaner idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback