varför slutar man umgås?

Två av mina klasskamrater från gymnasiet var här, den ena gick jag och J med tillsammans på högstadiet också, J köpte en ny cykel, så nu har vi fyra cyklar i trapphuset.
Båda dessa är jättetrevliga och framför allt N och jag var vänner under högstadiet/gymnasiet. Varför slutar man umgås, jo alla studerar på olika håll och si och så.

Men flertalet av mina vänner slutar att höra av sig, efter ett tag tröttnar jag på att vara den som förseslår en träff eller skickar ett sms och frågar hur allt är... eller ska det vara så, att jag alltid ska vara den som försöker?

Jag ska allafall bli bättre på att kommentera och skicka små hälsningar, tack vara facebook är det ju lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback