Visste du att...

Visste du ..

att jag vill - åka på safari i Sydafrika
att jag har -
att min senaste kyss - var mysig
att jag lyssnar mycket på - Jorge Narvaez
att jag funderar på - DET
att jag pratar – ganska så mycket
att jag inte gillar – hår som inte sitter fast på huvudet och bomull
att min första riktiga kyss – var med J
att jag avskyr när folk snackar - om sådant de inte vet någonting om
att kärlek är – underbart!
att jag gillar – böcker
att jag alltid kommer att – göra rätt för mig
att jag är förälskad i – J ♥
att sist jag grät var –  några veckor sedan
att min mobiltelefon är – vit med en spricka och inte ens ett år gammal
att när jag vaknar på morgonen – kan jag inte somna om
att innan jag går och lägger mig – flätar jag en fläta
att idag har jag – jobbat, frysit och slappat
att jag just nu tänker på - att jag behöver laga till en pastasallad
att i kväll ska jag – mysa framför The Big Bang Theory
att i morgon kommer jag – köpa smaskigt naturgodis och tävla i på spåret tillsammans med J (vi mot tv:n)
att jag hoppas – att DET blir bättre
att jag verkligen vill - att DET ska bli bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback