Året 2011



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Förlovade mig och köpte hus

Har du några nyårslöften?
Nej sysslar inte med sånt


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min bästa vän fick en härlig liten gosse

Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
18 maj

Största misstaget?
Fotade för lite

Bästa köpet?
Huset


Vad spenderade du mest pengar på?
Förlovningsringarna (och ja huset)


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Verkligen; när ringen kom på fingret, när vi vann budgivningen, när jag insåg att min kollega var en toppen person.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Highwayman

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var helt klart gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
rest, tagit vara på tillfällen.


Favoritprogram på TV?
Grey´s Anatomy

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade den med min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback