Effektiv, energi

Jag har jobbat en del idag och ska jobba lite mer, har en massa idéer i mitt huvud som ska ner på pränt.
Jag har varit iväg och lånat böcker, så jag har något att läsa för barnen imorgon.
Jag har slängt in tvätt i maskin.
Jag har skickat iväg en beställning på scrubs säsong 2, så jävkla bra den serien är alltså, en Sanna och J serie, en sådan vi sitter tillsammans och garvar till, mys i soffan. Vi SKA ha alla säsongerna, men bara beställa dem en och en så man drar ut på det lite, men just nu var det sänkt pris på em, hoppas det håller i sig.
Jag ska

*duscha
*plocka undan den rena tvätten och hänga upp den blöta
*Sätta igång en ny maskin
*Skriva matlista
*Skriva inköpslista
*Koka ett ägg till imorgon bitti.
*Hitta på någon mat till idag

En av mina favoritbilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback