"Hem på rast och baka kladdkaka"

Min stastus på facebook ser ut så här just nu:

Hem en snabbis för att baka kladdkaka, tillbaka till jobbet om en stund

de som känner mig blir nog inte förvånade. Dock är det så att kakan måste svalna och Sis ska hämta den sen när hon slutar. Jag slutar 16.30 hon slutar 18.00, jag hinner inte baka den och låta den svalna innan hon ska hämta den.
Vi ska dit imorgon och mumsa på pitabröd och så cheesecake på kladdkakebotten och sedan titta på första avsnittet av körslaget.

Jag fick även en del jobb inbokade för nästa vecka, känns toppen! Tack vare mamma kunde jag ta det som gav flest timmar också.

Tusen tack

Ska bjuda in henne på fika någon dag hon kan, pappa får givetvis också följa med. Eller så kommer jag upp med fika. Då ska jag baka nå smaskigt i mina rosenformar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback