Äntligen klar!

Jag har varit lite seg på denena kursen, haft skrivkramp helt enkelt. Sedan kom jag på att jag hade blivit med i en grupp eftersom uppg. 2 är ett grupparbete.
Klickar snabbt in mig och ber om ursäkt för att jag varit frånvarande och frågar om jag fortfarande får vara med i gruppen. Visst det var ju två veckor kvar till inlämning. Tack tack säger jag!

Får även reda på var vi ses inlämningstiderna...ser då att jag skulle lämnat in uppg. 1 på alla hjärtans dag, och då jävlar gick dte fort, så vips blev jag klar och kunde lämna in den idag! Skönt att blivit klar med den.

Riktigt fint väder ute idag, ska bli skönt att gå på prommenad till frisören!

Maten idag blir skinkasås för det har min älskling beställt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har sett den i affären men inte köpt hem den eftersom jag inte är så förtjust i den kombinationen, men borde kanske smaka ändå.. har du testat den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback