Älskade Februari!

Februari är en måndag jag tycker mycket om, det är ju både semeldagen och alla hjärtans dag.
Min mamma jobbade tyvärr på semeldagen så de kan inte komma på fika, får se om jag kanske knallar dit på dagen (om jag inte jobbar)
Jag bakar mina semlor själv från grunden, tycker att de bullarna blir så goda!
Sedan kan jag själv välja hur stora jag vill ha.
Jag har jordgubbssylt i mina semlor då det värsta jag vet är mandelmassa.
För övrigt är jag en sådan som enbart äter semla vid semeldagen, alltså på semeldagen och blir det någon över så äter jag den dagen efter.
Just därför som jag förmodligen tycker mycket om den dagen.
Ett trevligt avbrott i vardagen då jag kan bjuda på fika.




Alla hjärtans dag är det nästa vecka. Kom på att jag kanske ska pyssla ihop nått kort på jobbet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback