Härlig lördag

Så skrev jag titeln för flera timmar sedan, och sen gjorde jag lite annat och sen tvärvände mitt humör.
Har ryckt upp mig lite men inte helt.

Presenten till E som jag skulle slå in till mamma blev asful och jag är inte klar med mina uppgifters om ska in imorgon, jag ska jobba på måndag hela dagen, just nu känner jag för en ledig måndag med planering, uppiggande fika med K, men nu går inte det, jag ska tjäna pengar istället. Om dte bara kunde vara på samma ksola som jag slapp flänga hit och dit.

Mitt jobb i min alldeles egna 1:a som jag har tis-fre är helt underbart. "20 härliga ungar, jag får bestämma vad vi ska arbeta med, jag har mina fasta tider, det är så skönt!

Uppskatta det man har ska man verkligen göra, och i detta fall ett "fast" jobb 80%, vad skönt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback