att slanga bensin och bilar

Vi blev ju påkörda i vår bil och nu ska den till skroten, vi försökte alltså därför att slanga ur bensinen eftersom det är ca 30 liter i den. Att slanga bensin var inte det lättaste! J fick inte upp nå bensin över huvudtaget och jag fick upp bensinen men det slutade rinna, så resultatet blev att jag fick smaka på bensin tre gånger och fick bara ut ca 1 dl.
Mitt konstanterande igår var att bensin blir man snurrig av, det smakar illa och det svider.

J hittade en fin bil på blocket som vi blev intresserade av och vips så var vi på väg till arboga med mina snälla föräldrar för att kika på bilen, och hem kom vi med den, nu står det där ute och är så röd och fin.
Bästa av allt är att jag kan köra den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback