Semesterminnen

Var inne på bloggen La french touch och i ett inlägg där skrev hon om när hon råkade hamna på en nudiststrand. Vilket fick mig att minnas tillbaka till när jag, mamma och pappa + en till familj var på Cran Carnaria.

För flera år sedan var vi på semester fick de vuxna den brillianta idén att vi skulle gå till en annan strand än den vi brukade bada vid, vi skulle gå längs med havet.
Efter en, två, tre stränder så kom det helt plötsligt en nudist strand och när vi tack och lov kommit förbi den dök det upp en till!
Jag uppskattade inte att få se alla andras kroppsdelar så jag spenderade två (enligt mitt tyckte) långa stränder med att studera mina fötter, då jag inte alls var lång så var min ögonhöjd i höjd med människornas midjehöjd, på ett ungefär...

I övrigt var det den där semester då inga avstånd var långa, vi gick ta mig fan överallt.
Nackdelen var ju bara att vi gick vilse nästintill varenda gång, eller så var avstånden längre än vad de vuxna trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback