Nu har sex timmar gått







Skickade precis in min icke färdiga bakgrund.
Jag har kommit fram till att jag inrte tycker om att skicka in halvfärdiga grejor!

I princip alla andra hade redan lagt ut sina arbete och jag kikade lite snabbt på dem och de hade skrivit asmycket!
Jag fick givetvis panik där, eftersom jag har skrivit typ 3 sidor. Sedan hade de skrivit inledning och sånt också. Inte jag. Men inledning kan jag inte skriva på en gång.

Positivt iallafal latt jag väntar på flera böcker jag ska använda mig av. Då kommer min bakgrund att ökas lite till.

Panikkänslan sitter lite kvar, ska sätta på en låt på hög volym och ta fram dammsugaren tror jag.








Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fin blogg!

allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback