Total mysigt

Igår var det en väldigt mysig dag med min älskling.

Efter att mitt seminarium var slut så åkte vi till Rusta och köpte lite godis samt en träkruka att plantera i sen. Ville väldigt gärna ha de muffinsformarna som finns på hemsidan men de fanns ingenstans. Efter det åkte vi runt och tittade på trädgårdsmöbler. Vi köpte dem på IKEA, tyvärr så fick vi oss en överraskning när vi kom hem då stolarna vi köpt var inte de som vi provsuttit. Stolarna vi provsatt var assköna! Men IKEA hade ställt upp hela serien bord + soffa + litet bord + stol. Det var bara det såg vi sen när vi kom hem så var stolarna som stod där inte i samma serie. Priset som stod gällde de som vi köpte, så allt var rätt förutom visnings exemplaret

Tyvärr hittade jag inte jeansjackan så jag tror inte att det är någon mening att jag ska ha en jeansjacka, trots att jag gärna vill det!
Ska nog gå och kolla idag om de finns kvar på affären här hemma och om min strl finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback