Sköna söndag..eller?

Min söna söndag, som kunde bestått av en mysig promenad med en del fotande, bestod av att jag satt inne och pluggade, hela jävla dagen. USCH! Därav inget bloggande.

Men jag hittade en recept som jag ska käka idag när J ska äta lax.
SKa jobba om några timmar, efter det blir det en promenad upp till min frisör där jag måste boka om min tid, och dum som jag är kollar jag inte upp saker och ting i tid, så nu kommer jag nog inte få en klipptid för än som 100 år!

Nu blir det pyssel och tittande på så ska det låta (första avsnittet som jag missade)


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va skönt att du kan lite på att din vanliga storlek passar =)



kram

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

förstår det..väldigt avis måste jag säga =)

2009-03-16 @ 15:43:58
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tror jag är drottning av beslutsångest.

2009-03-16 @ 15:52:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback