Redo att sätta igång...

Har nu ätit frukost, och fotat lite, samt gjort mig i ordning, så pass mycket man behöver göra för att gå ut till postlådan och hämta boken för att sen sitta och plugga resten av dagen. dvs. jag har borstat tänderna ;o).

Häftat ihop det jag kopierat, ska läsas och överstrykas... samt lagt i ordning det andra osm ska läsas. (Varför läste jag inte det igår kan man fråga sig... men det är något jag försöker bli bättre på...i tanken iallafall.)

Skrivit en att göra lista för dagen:

Plugga
Pausa med en damsugning
Plugga
Slå in ett paket, eller iallafall gömma det.


Foto: Jag
Om det ändå var sådana här böker man fick läsa...


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmmm tänk om man skulle festivala helt i rosa..rosa tält rosa sovsäck rosa solstol rosa kläder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback