Receptböcker, skönlitteratur

Böcker böcker, jag kan inte få nog! Igår så hittade jag två nya receptböcker jag vill ha. jag samlar på böckerna från Ica förlag (de som ser likadana ut så klart) fast jag hoppar över t.ex. boken om smörgåstårtor då jag inte äter det och J har sin speciella. I den serien är det ca 6 som jag inte har, däremot vet jag inte om jag ska ha den om choklad då jag har ganska  många böcker inom det ämnet. Däremot så ska jag införskaffa dessa när jag får lite mer pengar:
-Pannkakor
-Brownies
- Baka i långpanna

Sedan är det tre skönlitterära böcker jag ska köpa, den ena kommer nog att komma hem i lådan snart...
- I månens skugga
- Blå Dahlia
- Begravt i glömska


Tyvärr måste ju en del pengar gå till studentlitteratur som ibland inte är så intressant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback