Mobilsamtalet jag missade

Det ringer och jag kollar på telefonen, ett nummer jag inte känner igen, och jag har ingen möjlighet att svara för jag håller på och avslutar en lektion.
Kommer hem och kollar upp nummret, det är jobbet jag sökt som sommarjobb som ringer.
Sitter nu här och väntar på att de ska ringa igen, är nyfiken på vad de vill.

Eftersom det var kallt ute och blåser så valde jag att skippa promenaden upp till frissan (ringde och bokade ny tid istället)  och snacka om att jag har tur, hon hade en ledig tid på torsdag havl fem, då hinner jag ju! Kommer till stan 10 över fyra så då har jag ju 20 min på mig att ta mig dit upp! Nice.

Idag ska älsklingen äta lax i ugn och jag ska äta kycklingpasta med frukt (dvs banan och ananas) med lite taco krydda!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! De bilderna är tagna med en Canon, bara en vanlig 7.5pxls compact kamera. Men nu har jag införskaffat en Sony a300 som är helt underbar! Lite mer att släpa på men jag önskar ju att jag hade den med mig till Ecuador... Hur är det! Kul att hitta din blogg! Kram

Postat av: Anna

Baaah sitter hos en kompis så det blev hennes sparade avs som syndes! Haha, men den förra kommentaren var från mig ;) Kram Anna

2009-03-16 @ 22:11:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback