Borde stå vid spisen

J gick och tränade så jag skulle fixa mat, jag har betsämmt vad vi ska äta, men inte tagit upp kasslern och framför allt inte börjar laga maten, men idag blir det Spagetti Carbonara med kassler.
Vi kommer få äta kassler i ett bra tag nu, det var ju superpris på coop så J köpte 2,5 kg!

Har tillbringat största delen av dagen med E, hjälpte henne att köpa presenter
Ett paket slog jag in där och nallade med mig lite presentpapper hem. det var rosa och jag tyckte att det skulle passa bra till W,s present, en färgglag klänning i ett färgglatt paket. 

mina sötisar, pratade med, nej försökte prata med Sis i telefon idag, men alla barnen kom och pratade med henne så vi fick några avbrott. Det sötaste var L som jag ska beställa en bok åt:

- Säg åt Sanna att om hon kan betala åt mig nu, så får hon pengar av mig sen.

Haha och så fick jag mig ett riktigt gott skatt, L vill ringa sin pappa och berätta m de nya ksorna han har fått och Sis ringer upp honom på sin mobil och räcker över luren medan det ringer och L pratar en stun doch berättar om sina skor. När han har lagt på säger han:
- Mamma när jag säger att jag vill prata med pappa varför ringer du då upp morfar?



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh kassler! det var inte igår man åt det, tack för mattips =)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback