Tårarna Rinner...

Fick sms från K igår om jag hade läst ut hennes bok, vilken jag helt hade glömt bort. Hade ingen aning om var i boken jag var men jag läste de sista kapitlen och tårarna bara rann, usch. J fick ett sms om att han fick minnsan inte dö ifrån mig för jag älskar honom så mycket. När han kommer hem på lunch vid tolv ska han få den största kramen han någonsin fått. Boken jag lånade heter "en sorts kärlek", den handlar om när författarens fru fick cancer (den är alltså sann).

Imorgon är det utbildningsdag och jag ska få lära mig en massa om bergslagens turistliv. Eftersom jag inte kommer komma iväg på någon semester, så kanske jag och J får åka runt här på de olika ställerna vi förmodligen inte visste fanns.

Nu ska jag sätta mig och spela sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback