Sommarlov

Sommarlov. Känns så skönt! I höst börja sista terminen, en C-uppstats ska skrivas och sen i Januari får jag min examen och kan titulera mig som lärare. Vad snabbt tiden går egentligen, nyss böjade jag ju på Universitetet och tyckte att allt var pest och pina, men det var ju lärare jag ville bli så det var bara att bita ihop. Termin två blev mycket bättre och livet lekte igen, men får man hålla på det det som är roligt och med personer man trivs med brukar även motgångarna gå bättre.

Uppe tidigt som tusan imorse så ja gär otroligt seg nu. Ska gå till mormor och träffa mamma sen ska vi köpa blommor.
Jag och J ska köpa Godis och kyckling + material till varma mackor ikväll. Gott det ska bli.
Bäst jag går nu, de väntar.



Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Jätte kul att du vill vara med och tävla, lycka till!:)

Postat av: Anonym

SNyggt foto!:)

2009-06-11 @ 14:15:05
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback