En härlig dag

Har jobbat hela veckan och ska jobba på mån och Tis nästa vecka också.
Därför har jag bestämmt mig för att jag ska ha sommarlov ons-fre nästa vecka eftersom sommarjobbet börjar på tisdag!

I förrgår hade jag och Älsklingen enmysdag efter jobbet, vi åkte in till Örebro och hälsade på M och hämtade vårat playstation 3 han köpt åt oss. Efter det åkte vi och shoppade lite, jag hittade precis ALLT jag ville ha. Eftersom vi ändå var i Örebro passade vi på att hansla på Coop Forum och då blev klockan så mycket så vi bestämmde osss för att äta mat på IKEA. En totalt perfekt dag, sådana vill vi ha fler av.

Idag är det karneval här också, ska titta på den innan jag går till jobbet (Om det inte spöregnar, då sällskapar jag med J på hans lunch)


Gärna bättre väder till ikväll då det är skolavslutning för mina syskonbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback