Spola tillbaka?

Kan vi spola tillbaka och ta om allt igen? Tycker det är så tråkigt att allt är slut, hela december är en super mysig månad, jag älskar den, måste nog säga att det är en av mina favoritmånader. Skolan började igår igen, usch och blä. Nu börjar jag bli lite trött på skolan, eller kanske inte skolan i sig utan den här kursen, det vi läser om nu är om särskolan, vilket jag inte ska jobba igenom (dels lite varför motivationen inte är på topp), men vi prata ändå inte om särskolan! Vet inte riktigt vad vi pratar om, tråkigt är det iallfall och så har vi en muntlig tenta nästa fredag som jag inte vet hur jag ska plugga på och vad jag ska kunna....(ska jag kunna årtalen? behöver det vara exakt?...) 

Jag vill ha tillbaka de här veckorna då vi bara njöt av livet (dock var vi sjuka) och kunde tillbringa en hel dag med att läsa...nu är tiden för sådant slut! längtar till sommaren så jag kan få läsa alla mina böcker!!

Det som muntrar upp mig nu är att:
Det är kallt!
Det är snö!
Det kommer mera snö!
Vi ska åka skriskor på lördag!
Jag kan fota en massa vackra bilder!



Kommentarer
Postat av: Karin

yepp nu har jag bytt:)

Postat av: SEX AND THE CITTY

Jag vill inte ha varken kallt eller snö. It makes me depressed.

2009-01-08 @ 17:05:10
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: parschi

en liten blogglov hade du med. :)

bokvärlden tog visst över...

2009-01-08 @ 19:47:20
URL: http://parschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback