Lördag

Tillbringade nästan hela dagen i sängen, när J kom hem från jobbet låg jag fortfarande där... MEN jag har pluggat! Hittade ett möjligt svar till idiot frågan som jag fick på tentan.

Men det som ibland tar upp mina tankar är dessa vänner man ska ha....
De två som jag räknade till mina bästa vänner har jag inte hört ett ord av på snart tre månader...Den ena ser jag i skolan lite och säger hej, mycket mer blir det inte.
Jag har hunnit blivit irriterad för anledningen till att jag inte hört ett ord från dem är att jag bestämmde mig för att se vad som händer om JAG slutade hörta av mig. eftersom det varit så att det är jag som har hört av mig eller dragit igång saker. Resultatet är att det är tyst.

Sedan har man söta E som finns där i vått och torrt (J´s lillasyster som är är av mina närmaste vänner fast på lite mer men åt det systerliga  hållet.) Som blir upprörd med mig, som skrattar med mig tills vi får vatten i näsan, som tyvärr ska flytta till hösten...

Efter det har vi  J & K, som jag läser med, som det sms med nästan dagligen och som överraskar med att kläcka ur sig att de köpt en födelsedagspresent! (Frågan är kommer de där andra två ens komma ihåg att det är min födelsedag)

Aja lite tankar som ciruklerar i mitt huvud en hel del!


Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback