090130...

Ja januari är snart slut, februari kommer, en månad som jag gillar. Händer mycket mys, alla hjärtans dag och semeldagen, samt en liten födelsedag.

Idag har jag en usch dag, jag har ont lite överallt, är trött, ögonen svider och jag är ginig. Suck för att ha skola på fredagar!
Sitter och lyssnar på pinks skiva, lugna sköna låtar när man är på det här humöret!

Ska påminna Sis om att vi borde beställa snart innan 10% försvinner!

Helg som inte innebär helg, måste plugga på omtentan, börjar kännas lite jobbigt, jag, lörare i ett rum och 10 0000 frågor...=S

Nu kom min älskling, ska kramas!

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Rätt svarat, kul att du vill vara med och tävla!:)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har fått en bra start på lördagen sötnos!

2009-01-31 @ 13:01:31
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback