Bokrea!

Bokrean startar som förmodligen de flesta vet på tisdag!
En av mina favoritdagar på året, och som alltid önskar jag att jag var rikare  än vad jag är så jag kan köpa allablcker jag vill ha! Jag älskara tt gå på bokrea, och ja i en bokhandel överhuvudtaget. Stora och läsa på böckerna, se vilka man vill ha för att sen kolla vad de kostar på internet.

 Igår på stan så hade Åhlens börjar lägga upp böcker, inhägnat så klart, och jag stod där och försökte se vilka det var och vilka pris. Är ju inte så lång så som tur var, var långa K med mig och kunde se lite åt mig.
Längtar, ska ju gå en runda med gulliga E, som jag tidigare skrivit ville vara J´s stand in.
Eftersom damen kommer flytta snart =( ska jag hitta på så mycket roligt som möjligt med henne nu och i sommar.




Kommentarer
Postat av: Lena

Bokrean är inget som lockar mig. Jag är med i pocketklubben får 2 st i månaden för 49 kr st.

Jag kan välja dem på deras hemsida hur bekvämt som helst.

Ha en fortsatt bra helg

Postat av: Natalie

Spana in dagens fråga i min blogg och lämna en kommentar!

2009-02-21 @ 22:25:32
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback