9/2-2009

Godmorgon!

Idag hoppas jag på en effektiv dag, plugga, baka, lämna tillbaka bok, gå till VFU- skolan och säga "Hej här är jag, jag kommer v 14 igen"

J är hemma till tolv så inget händer nog innan det, då vill jag bara vara med honom.

Fick pecis ett mail, som sa usch och blä! Jag hade hamnat i två grupper för delkurs 3 men ville hamna i en tredje, men det fdic jag inte vi skulle inte ha några seminarium, och jag hamnade i gruppen med examinatorn som jag absolut absolut inte vill ha! Hoppas på att vi inte behöver in över huvudtaget, att arbetet kan mailas in!


Igår var en härlig dag med lek i snön
Föll en massa snö under natten
jag älskar snö!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Här är det riktitg fint nu, snö, sol och kallt!

Postat av: | Malin |

sv: ja, visst är dom =)

2009-02-09 @ 13:10:51
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback