Sista minuten julklappstips

Jag har i flera dagar tänkt att visa min sista minuten julklapp, men pga uppsatsen har det ej blivit av!
Men nu kommer det, verkligen i sista minuten.

Jag bakade en sats kakor, kanelcookies fick det bli för att få lite julkänsla.
Eftersom jag bara fick tag i förstora korgar dekorerade jag med lite granris som jag knytit ett rött snöre runt.
Den klappen blev mycket uppskattad.

Andra saker att fylla korgar/burkar med kan vara apelsinkolor och några apelsiner, samt några apelsiner som dekoretats med rött band och nejlikor.

Har man lite mer tid på sig kan korgen fyllas med, en väl doftande tvål, bodylotion, lite badsalt (har man en genomskinlig burk eller flaksa är det fint att hälla badsaltet i den, extra fint blir det om man har flera färger och häller dem i olika tjocka lager)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback