Goder morgon goder morgon

Både herre och fru, jag önsker eder alla en fröjdefull jul.

Idag ska det fan skrivas mer på uppsatsen. Det är ju inte lätt att hålla en tidsplanering när man inte får ner ett enda ord! Jag ska vara klar ikväll hade jag tänkt mig. Imorgon ska jag tyvärr in till universitetet och lämna en lapp, vi måste gå på tre ventlieringar (tillfällen då man "försvarar" sin uppsats) och det är ganska bra att gå på någon innan jag själv ska ha min.



Efter det blir det att handla de sista julklapparna, nu med snö så tror jag det blir mysigt.
Jag vill bli klar så jag slipper tänka på detta mer! Så att den kan gå runt och läsas av folk! Därför sk ajag inte sitta här och skriva mer nu, utan försöka hitta på och skriva något på den.

(Just det, det är en massa härlig snö här!)


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack sanna..ja en trissvinst på en 10 000 skulle sitta fint..plötsligt händer det heter det ju...hmmm..



kramar!

Postat av: Rebecca

Vilken underbar bild<3

2010-01-05 @ 15:39:03
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback