En liten fundering

Är det bara jag som skickar ett sms när jag inte får svar av den jag ringer till?
Jag har ingen lust att svara i telefonen nu och samma person har ringt tre gånger nu...
Skicka ett sms med vad du vill....

Har pluggat nästan hela dagen, men det känns inte som skolarbete då jag bara sitter och läser igenom en text...

Ska och hälsa på mormor sen idag när mamma slutat jobba.
Huvudvärk börjar jag få igen också.

Imorse vaknade jag tydligen inte av J´s väckarklocka, jag som alltid brukar vakna av den!
Snacka om att vara trött.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag vill hitta mina skivor så det blir rätt stämning men samtidigt inte för jag vill ju inte ha lagt ut 199 kronor på nya skivor i så fall..haha.



allt väl?

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja det kanske jag får göra =)



nåt särskilt du oroar dig för...

lite samma här dock..grubbel och ångest och oro men försöker att inte tänka alls just nu..bara flyta med.

2009-12-02 @ 21:14:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Simone

Godnatt vacker :)

2009-12-02 @ 23:30:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback