Den första i denna blogg

Kenza gjorde en lista och jag hade inget för mig så jag gjorde den med!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att J bjöd mig på godis

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov


Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på filmen kiss kiss bang bang

Det sista du sa högt: Mmmm


Det senaste någon sa till dig: Nu börjar den igen


Vad har du druckit idag: Oboý och vatten


Vad var det senaste du åt: Godis


Vad var det senaste du köpte: En julklapp


Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit


Vad är det för väder hos dig nu:Lugnt snöfall


Godaste glassmaken: Choklad


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Möjligen


Sover du tungt: Det varierar


Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta


Trivs du med ditt jobb: Jag skriver på min uppsats och önskar jag vore klar med den!


Favoritklädsel: Pyjamas


Favoritlåt just nu: Många, Milow, Lady Gaga


Vad ser du om du tittar till höger: Dvdomslag och en vägg


Vad gör dig glad just nu: Att det snöar, att vi ska hugga gran imorgon

Vad ska du göra härnäst: Sätta mig och titta på filmen igen


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Lite rastlös


Favoritgodis: Just nu de rosa och gula döskallarna


Kläder just nu: Linne och en stor tröja


Sommarplaner: inga hitills


Hur många kuddar sover du med: Tre


Spelar du något instrument: Nej, har spelat piano


Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska oftast, annars ingendera, sover länge somnar tidigt.

Vad är viktigast för dig: Att de jag älskar har det bra


Är du kittlig: Japp


Snarkar du: Nej, om det skulle hända så för att jag är förskyld


Stjärntecken: Fiskarna


Äckligaste insekten: Kackerlackor och tvestjärtar


Längtar du mest efter just nu: Att få resa någonstans

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

-tror du på kärlek vid första ögonkastet ?



Förr, nej.. Nu, JA !! 'fniss'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback