Födelsedagsshopping

Idag ska jag och Sis till Örebro och shoppa födelsedagspresenter, ska bli kul!
Jag tycker det är riktigt kul att planera vad man ska köpa och sen slå in det fint för att sen ge bort det.
Denna vecka blir det även en del bakande, ska baka en spindeltårta till L och J ska firas av sina syskon på fredag så till dess ska jag baka en sommarkaka med jordgubbar.

Klickade hem Sex & the city boxen för några dagar sen, sen passar in fint i vår dvdhylla. Igår satt jag och j och kollade igenom nästan hela säsong 1 (Blev en film mellan skiva 1 & 2) fortsätter förhoppningsvis idag.



Kommentarer
Postat av: Helena

Det är kul att handla presenter och baka tårta :) alltid kul att fira lite extra lixom. Hoppas du får en fin vecka! /Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback