Foton...

Som vanligt borde jag plugga men håller på med något annat.
Sitter och spanar vilka foton jag vill visa samt så märker jag dem.
Efter det så SKA jag sätta mig och läsa innan jag ska laga maten.
Makaronipudding blir det idag. Lätt, gott och icke tidskrävande

Jag har blitt kär i två klänningar, tror det får bli en tur till Marieberg iallfall på söndag.
Ville ju egentligen inte lägga pengar på turen dit också, men det är ju ganska svårt att undvika då j inte vet vad det är för klänningar han ska köpa åt mig.

Idag fyller mormor 80 så grattis grattis. Ska dit senare, men det riktiga firandet blir på lördag.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag borde också plugga men gör det inte endå...precis som vanligt här också!

Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Välkommen in till min sida om du är intresserad av ny design till blogg :-) Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-04-23 @ 10:28:18
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

var gärna med och rösta fram veckansblogg i min blogg.. Man kan vinna en LÄNKNING!!!:D

2009-05-05 @ 13:28:04
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback