Top Model

Det är Top Model idag. Det går visst varje dag nu, eller ja mån - Tor är det väl, var dte så förra säsongen också tro? Jag föredrar när dte är en gång i veckan, då J inte uppskattar att jag snor TV:n hela tiden. Ikväll är han borta, han behöver inte komma hem förns det är slut =P
Håller på och lagar mat nu, Macka med svampstuvning, mumma! Fick inte igång ugnen först, pappa fick komma. Men det håller vi tyst om, schh =D

Idag har vi lärt oss perpektivritning. Så det sk ajag träna på efter maten, kul faktioskt, blev sugen på att göra det som fördjupning nbär en i klassen frågade om man kunde göra det, men vet inte och jag vet inte vad jag ska hitta på annars, har ju noll koll på vad man kan göra...Kanske skulle skapa något i lera...Får fundera, ska nog sms Syrran och höra om hon har någon  idé. Ni kanske har en idé? Fördjupning inom ämnet bild.
Eller något med fotografi! Ja det vill jag gärna göra, kom gärna med tips!




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh macka med svampstuvning är mumma!



Ja det är mycket på tv just nu..fotboll, idol, topmodel, filip & fredrik med mera.

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback