Tisdag snart onsdag

Ja då var det tisdag och ikväll ska jag på mina första föreläsningar i kursen specialpedagogik. Japp, jag fick byta! Ska göra så att jag läser delkurs 1 på kvällen och v.41 börjar jag på delkurs 2 med gruppen som går på dagtid. Så ett tag blir det dubbel så tisdagar kan händas bli väldigt långa. Jag måste smita en kvart/ tio minuter tidigare från sista föreläsningen idag för att hinna med bussen, känns lite pinsamt hopps jag kan göra det diskret. Ska sätta mig högst upp och längst ut. Förhoppningsvis krånglar inte dörren så jag hörs... usch sådant tycker jag inte om, men jag måste ju annars kommer jag inte hem!

Eftersom dte är tisdag så är dte onsdag imorgon och onsdagar betyder att det snart är helg!




Kommentarer
Postat av: Kalle

man får mer o mer höstkänsla, av bilden

Postat av: Anonym

Hur sent har ni föreläsningar???

//AS

2008-09-23 @ 20:02:22
Postat av: Ellinor

Vilken fin bild! Vi önskade idag blommor till morfars kista i de färgerna!

2008-09-23 @ 21:18:52
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: lupum

hösten e underbar

2008-09-25 @ 09:57:28
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback