Skön musik

Satt och läste Nevnaries blogg och började lyssna på klassisk musik och Oj vad skön den var att lyssna på, sitter bara och njuter.

Idag har jag hunnit med en del:
Jobbat (lite bråttom)
Pysslat
Pluggat

Jag vaknade 20 över åtta och då hörde jag något som lät, kom efter ett tag fram till att jag fick sms. När jag kollar på mobilen har jag 2 missade samtal och fyra 4 sms varav två var ring! och de andra två mobilsvar.
Jag hade glömt den i vardagsrummet och så stängd dörr vilket ledde till att jag inte vaknade. Så mobilen ska ALLTID vara med i sovrummet nu.
Tack och lov vaknade jag i tid så jag ringde upp och fick jobb slängde i mig lite frukost och sen iväg (tur att jag bor nära)

Har suttit och tittat i tidnigar efter en bild med glamour tema, suck...hittade en med glitter på, så den passar, men jag vet inte vad jag tycker om bilden än.

Blev helt trött, skulle kunna lägga mig och sova, har bestämmt att jag vill baka hallongrottor och sen när Sis kommer och hälsar på (När hon får tid alltså) ska jag ha bakat STORA chokladbollar (Hoppas hon vill ha det, annars får jag baka något annat)

Ska fortsätta pyssla lite sen, men jag vet ej var de svarta papprena är J har lagt dem någonstans. ska nog möta honom sen, en promenad kanske kan få mig att vakna. Jag fryser också, tror jag vill ha ärtsoppa idag så jag blir varm!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

svar: Tack för tipsen:) Ska nog komma på ngt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback