nöjd?

Nu har jag ritat lite till på två helt nya teckningar,testade J´s tips om att rita svagare, får se vad han tycker, jag vet inte om jag är nöjd med nmågon av dem, men men...
Mellan ritandet har jag tvättat en maskin, hängt den, plockat undan på bordet. Tapetserat min pyssrellåda. Snart gått upp med grejor på vinden. Tagit upp kyckllingen jag ska ha till middag. Undrar om han blir nöjd när han kommer ...

Nu väntar jag på att lådan ska torka så jag kan lägga in lite grejor där.

När J´s föräldrar ska åka till ikea kommer jga nog skicka med en liten lista, på lådor som ska bli pyssellådor, delar upp det i olika och på tidskriftssamlare. Sedan skulle vi kanske ha något att lägga tidningar och reklam i, men dte har vi inte bestämmt än.

Jag ska även beställa från Bluebox har inte blivit av, suck. Idag skickades min kamera iväg hem till mig, längtar till måndag då jag får den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback