Äntligen Fredag!

Känns skönt att dte är fredag!
Idag är det lite hushållssysslor, som attt ta bort tvätten. Även en del pluggande ska det bli.
Nu är dte bestämmt att vi åker till Örebro, tjoho!

Igår fick jag ett mail från Bokus om en bok som jag beställde i början av månaden, som ännu inte kommit. De kund einte leverera den så den har nu blivit annulerad, känns usper bra etersom jag inte läser dnr kursen längre samt så hade jag hunnit kompiera den eftersom den aldrig kom! Så 200 kr sparade jag där! Kan köpa nya böcker för dem istället!

Var ju på en fotopromenad imorgon så jag ska lägga in de bilderna senare idag.



Kommentarer
Postat av: Ellinor

svar: Jajjemen nu är den min:) Tack!

Postat av: Ellinor

svar: Jajjemen nu är den min:) Tack!

2008-09-26 @ 15:45:18
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback