Tråkig, jag..

Usch vad jag känner mig tråkig här på bloggen, har inte fått ordning på Photoshop så jag lägger aldrig in bilder. Inlägg det kommer lite här och var ibland kan det ta flera dagar innan jag skriver igen, vet inte vad det är med mig. Jag gillar ju att skriva här, men jag kanske bara inte har något att skriva om...

Regn och ruskigt kallt är det ute nu, mys tycker jag nu när jag sitter här inne lika kul var det inte när jag var rastvakt tidigare idag! Jobbat idag, skönt eftersom tandläkaren inte var så rolig, måste till Tandhygenisten 2 jävla gånger, och den nya tandläkarförordningen eller vad dte heter säger att man måste göra två saker samtidigt, och man får inte göra den ena utan den andra, så 900 spänn per gång får man betala, för något som egentligen skulle kosta 450 kr (eftersom då skulle inte den här "informationsgenomgången" eller vad man ska kalla det, det stod nått med info på lappen iallfall. vara med) Så jag är ju inte så glad! Aja jag hade inga hål iallfall!

Så  nu ska jag sluta sura genom att tänka ljus, sätta på lite musik och spela sims.

P.s min sambo är en ljugandekaktjuv.... får se vad han säger ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback