Lyckorus!

Sitter här och tänker och tittar ut genom fönstret, ska snart plugga innan jag ska träffa mamma! Åh vad länge sedan det var jag träffade henne!

Sitter och tänker på julen, längtar tills det närmar sig så jag kan börja med julkorten, det roligaste är ju att i år får jag inte bara göra mammas utan även mina egna! Men oroa dig inte mamma jag har redan planerat hur de ska se ut! Sedan ska jag julpynta på riktigt här (I Örebro så var vi juinte där så så mycket jul blev det inte där) vi ska ha en riktig julgran, den ska stå här bakom mig, J ska hugga den ute i skogen, men jagmåste nog följa med och kolla så har inte tar en för liten.

Sedan har vi nyår, jag och J håller påoch funderar på vad vi kan göra för mysigt, först var vi inne på att åka till sälen i en mysig stuga (=för dyrt), sedan tittade vi på en liten resa till wien, paris, berlin, london eller köpenhamn, men vi i´hittadfe inget bra och lagom billigt boende, och eftersom vi pratar lite löst om att åka till Thailand (eller något liknande, men Thailand är mitt önskemål) såkännde jag att jag helle sprar de 3000 på det.

Igår hade vi en helt supermysig dag. Jag pluggade medan J tränade, sen tog vi en tur runt Lindesjön, kameran följde givetvis med, ska kolla på bilderna senare. Efter det så bakade vi chokladbollar i STORT format, med kokos på och några med strössel. Jag tittadep å One Tree Hill, sedan tittade vi på någon film som jag inte kommer ihåg vad den hette och sen kollade vi på Braveheart, fast jag somnade...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback