för liten frys..

För liten frys och för glupsk sambo!
Jag har så mycket jag vill baka nu, muffins i alla dess former, kladdkaka med nå gott i. Olika äppelkakor.
MEN vi får inte plats med ett dugg u frysen, den är full nu, bullarna tog den sista platsen. Sedan har jag en sambo som inte kan låta bli att gå dit och käka upp vad som nu finns om han vet om det!

Nu ska jag dra med mig honom och kasta skräp somt kolla om det finns några färgade värmeljus till ett bra pris, gärna orange. Är dålig med mina bilder jag vet, men jag ahar glömt bort photoshoop och inte letat reda på aktiveringsnyckeln....
men men får märka dem i photoshop så länge!





Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, smarr, nu blev jag sugen på att baka en kladdkaka!

Postat av: HannahSthlm

Fin bild:-)!

2008-10-08 @ 12:10:43
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback