Blev nedstämd..

Satt och fixade med Sis tatueringar, de blir så snygga (jag fixar bara dit ungarnas namn på en bild hon valt ut).
Blir avundjuk på henne, vilka idéer hon har!
Sen har jag min tatuering, en text i nacken...och så blir jag dumförklarad av min älskling (Som dock inte bror på att han är taskig utan helt enkelt att han inte vill att jag tatuerar mig igen) så egentligen borde jag inte bry mig men idag gör jag det, imorgon gör jag det förmodligen inte.
Dock är det väl inte så konstigt att jag bryr mig eftersom hans åsikter värderar jag högt (Jag måste ju däremot se till att hans åsikter inte är opartiska pga hans syn på tatueringar)

Aja, imorgon blir det en bra dag, J´s lillasyster kommer hit och vi ska käka mumsig frukost och titta på hela säsong 2 av One Tree Hill. Senare blir det även popcorn med Dipp. Ska kolla på den, lägga in den på datorn och så lämna tillbaka den till C. har haft den alldeles för länge nu...

En fin bild från Kyrkogården på allhelgona...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback