Tatueringar

Har blivit att tänka på en sak, folk som tatuerar sig fast de inte fyllt 18.
Jag förstår det inte, eftersom den ska sitta där hela livet vill man väl att den görs av en som är professionell? Jag skulle aldrig gå till en tatuerare som tatuerar minderåriga, eftersom den så bryter mot lagen och då blir jag att fundera vad kan tänkas att den mer bryter emot för lagar och regler.

Jag är sugen på en till, en med text, men jag vet inte vart jag ska skriva, sedan vill jag ha den på tre ställen, men ett är uteslutet eftersom när man ska barn sen, det andra (Handleden) känns som att det kommer att göra SVINONT (min på ankeln gjorde inte speciellt ont, men man har mer fett där än på handleden) Sedan har vi ju nacken, eller ja inte riktigt nacken, (Inte som du Sis) utan precis nedan för nacken... Men det känns lite som att jag härmar Sis, fast dethar jag inte alls tänkt på förns jag kom på att hon hade ju en i nacken. Men som sagt inte samma ställe utan min skulle sitta längre ner.... Men det får vänta, vet ju inte vad jag ska ha för text.
J bara suckar och säger "det räcker väl med den du har" när jag pratar om det.

Min delfin, bilden blev inget bra så jag fick trixa lite med den i photshop så ni ska få se en bra bild senare..


image495


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är helt ok om du tar en i nacken eller lite nedanför bara du inte tar en sol som jag har.
Puss och kram Syster yster

2008-05-12 @ 10:51:38
Postat av: Anonym

Det är het ok om du gör en i nacken eller lite nedanför bara du inte gör en sol som jag har.
Puss och kram syster yster

2008-05-12 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback