Oh Happy day!

Satt i solen och pluggade, fick fin fint med färg! Fast just nu är jag lite röd med bara på ett ställe!

Sedan kom j hem, redan vid tre tiden och frågade om vi skulle ta en promenad in till stan, han vill kolla på inlines, och det kommer jag älska honom för så länge jag lever! jag hittade nämligen ett par vita jeans, som var precis som jag vill ha dem, och det fanns ett par kvar i min storlek! De krånglade inte ens i svanken! sedan var det Wrangler så de kommer hänga med ett tag. J hittade ett par inlines, och så stavar och ett par sköna shorts att åka i. Han var så söt när han åkrte på dem på väg hem, han såg så lycklig ut! Efter en stund blev han fundersam och trodde att han hört fel om priset, så han kollade på kvittot och säger: Sanna dina jeans kostade ju  bara 400 kr.
JIpiipe!Det var visst rabbat på dem, så jag fick dem 300 kr billigare än vad jag räknat med! Tjoho!

Snacka om att jag är lycklig! SÅ vi två är lyckliga familjen nu!

Nu ska jag fixa till en sallad, vi ska testa att äta bönor för första gången.
Ska jag ta kidney eller svarta?

Jag som pluggar
image494

Kommentarer
Postat av: Nadja

svar: Japp vi ska ha dom inbjudningskorten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback