Jag har blitt kär!

Köpte Cosmopolitan idag för att ha något att slöläsa medan jag solade (dock satt jag i skuggan gför solen gick i moln. Till sak, med fick jag ett prov på Moschinos - hippy fizz parfym, och jisses vad gott den luktar, vill ha den i stor flaska nu även bodylotion! Sicken tur att jag har 200 kr kvar av mormors födelsedags pengar (Tänkte shoppa upp dem i Göteborg nästa helg, men nej) Så mamma, du ska få namn och bild sedan. M&M´s ska självklart beställas också, hoppas det finns något sådant här ta 3 betala för 2 eller nått, för M&M´s är det godaste!




Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du hade en fin fredag och får en skön lördag! kram

Postat av: Lassemaja

Ta bort mattan

2008-05-10 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback