Frukost time!

Sitter här och ska snart göra i ordning frukost!
Blev inget Göteborg, både J & A är förkylda, J kände sig sämre nu imorse än igår. Mitt i min besvikelse över att inte få gå min shoppingrunda (som inte hade varit så rolig i detta väder) säger han att han tänkte vi kunde köpa något extra gott och göra middagen extra fin imorgon (än vad vi redan hade tänkt) Lyckliga jag.
Imorgon är det vår dag. Vi brukar göra så att Jag fixar efterrätten och J maten, givetvis försa jag mig! Vi pratade om när vi skulle handla, och då säger jag "Pajen behöver nog fixas redan imorgon" Smartskaft! Hoppas han inte kommer ihåg när jag tidigare gav honom en ledtråd vad den innehåller.

Ikväll är det ju spännande, först ska man kolla på CSI på femman sen när dte är slut så fortsätter fallet i ettan! Spännande, undrar om J vill se det, får fråga.

Igår så kom Sis med barn förbi, åh vad kul det var att se dem! Och OJ vad mycket de hade att berätta, alla tre berättade om olika saker samtidigt, lilla W satt även och flickade in till H, "det här är din teckning" sedan fortsatte hon berätta för mig. men jag fick en liten uppfattning om vad de hade gjort, och det var så skönt att se dem och höra desar prat igen! Älskar er så! Den här gången fick jag ett halsband, som jag lindade runt och gjorde som armband. Jag och L bakade rulltårta som vi allihopa smaskade på. Söta H gör så att han rullar upp rulltårtebiten innan han äter den =)

image512

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback