För att inte ha gjort någonting...

....Så har jag hunnit med en hel del idag.
Jag har:
Plockat ner tvätten
Vikt tvätten
Strykt tvätten
Tvättat det som skulle handtvättas
Diskat

Sis, självklart ska jag inte göra en sol, det är ju text jag vill ha! =) Men vad skönt det känns att jag kan göra den där, när jag vet vad jag ska ha för text (Kan ju dröja länge). Love you!
På tal om Sis så ska hon komma föribi när jag är kattvakt hos mamma och pappa (åt min katt =) ) så vi ska gå igenom tårtorna.

Det verkar som att J kommer hem "sent" idag, förra veckan kom han hem vid tre tiden...

Nu måste jag bara gnälla lite. Bokus är så SEGA! de enda anledningarna till att jag handlar där är att jag har gratiis frakt, det är bra priser, samt jag får poäng på med mera kortet.
"Skickas normalt inom 3-6 dagar" Pyttisan, ändra skiten till skickas på den 6:e dagen
Jag har EN gång under 2  år varit medom att boken kommit innan dte gått en vecka.
Jag fattar inte varför, eller ja, nu är boken faktiskt försenad eftersom ja beställde i måndags och den har inte kommit. Men man får snabbt mail om att de har tagit emot och bekräftar beställning, men sen ska det ta en vecka innan de kan skicka den.
image507
Sådan här häck ska jag och J ha när vi har hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback