Ballerina kex

Något av det värsta jag vet är när ballerina kexet går sönder så jag inte kan slicka bort noguaten!
Blir helt fel.
Jag äter mina ballerina kex så här. Först tar man bort den vita kexbiten och käkar upp den. Sen slickar man bort nogaten och till sist äter man upp chokladkexet! hur äter ni?

Ska börja jobba om en timme. Sedan blir det till att köpa godis inför resan imorgon. OCH jag hittar ingen stadskarta över göteborg som visar hur man kan GÅ, när jag söker på hitta.se eller eniro så ser det ut som att jag ska gå på värsta stora vägen! Någon som vet om det finns någon bra karta?. Jag ska givetvis ha med mig bilens gps i väskan (Annars skulle nog aldrig varken mamma pappa eller J släppa iväg med) men det är ju bra att ha med mig en karta också ifall att GPS visar en bilväg utan någonstans när jag kan gå.

Inget trevligt väder idag, hoppas att  barnen på fritids får vara inne så att jag får vara inne!

image511


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback