Valet och kvalet!

Jag är den människa i världen som nog har mest beslutsångest!
just nu velar jag om jag ska köpa en ny mobil, min håller på och pajar.. har hittat en som jag blev lite kär i pga utseendet. SonyEricsson w660i heter den och är super fin! Men den kostar ju 2200 också. Där kommer min tveksamhet blandat med snålhet. Ska jag lägga pengarna på den när jag ändå måste byta om 3 år bara för att den är snygg och har bluetooth. Eller ska jag hitta en billigare spom jag inte tycker är lika fin. Mobilen verkar bra iallafall. Men som J sa, om jag tar en billigare så sparar jag lite pengar till systemkameran som jag vill köpa mig.

suck, sådant här är jobbigt!


image440
Denna åt jag upp i morse! Nu är den slut =(


Kommentarer
Postat av: Fridus

beslutsångest är aldrig roligt.. nej matchen gick uruselt. men så mötte vi elitseriens bästa lag också.. :) puss

Postat av: Erik

Mitt heta tips är ju att lägga krutet på kameran... men det är nog bara för att jag också vill ha en sån ;)

2008-03-10 @ 08:37:33
URL: http://eriknorwalds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback