Underbar födelsedag!

Hade en underbar födelsedag igår!
Alla var på gott humör.
Mamma blev jätteglad för sina presenter och jag blev jätteglad för mina!
Mamma fick ett par örhängen av pappa, en balansboll av mig och J, floating av mina systrar.
Jag fick detta:
image436

plus byxorna jag fick av J, men de finns ju på bild i inlägget nedanför.
De två små sakerna som ligger vid trosorna och knappt syns är en apelsinskalare och en ögonskugga. (Önskade mig en blå, men den som jag fick var mer silvrig och det är jag tacksam för, känner nu att den där kommer jag använda, en blå skulle jag kanske inte gjort det mer än när vi tjejer går ut och dansar och det händer inte ofta!)
Älskar alla mina presenter så tack så mycket!

Fick med mig tårta hem så det ska jag mumsa på till Top model  ikväll!

Idag har jag jobbat, superkul som vanligt när jag får vikariera som lärare!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tackar=)

Postat av: Stuart

fasen också!

GRATTIS!!! i efterskott.....*skäms lite*

2008-03-12 @ 14:46:54
URL: http://cakebystuart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback